Pro základní funkčnost, správné zobrazení, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

OK

KONTAKTY

Vítězslav Bureš
Lanškroun
tel: +420 739269507 - objednávky
fax: +420 604233936 - podpora
jxservo@seznam.cz

NOVINKY

arr3DOPRAVA ZDARMA !!!  Při objednávce nad 1000,- bez DPH...

ANKETA

Serva požívám hlavně do:

Letadel 52% Auta, lodě 22% Heli 13% jiné aplikace 13%

Doprava a reklamace
Doprava a reklamace zboží

Doprava je řešena balíkovou službou České pošty a Spediční společností In Time ( i na Slovensko)

1. Doporučený balík - ČP - 75,00 Kč

2. In Time - ČR - přepravní služba (do 24h) -odeslání probíhá do 12:00h. - 75,00 Kč

3. Balík do ruky - ČR - do druhého dne od odeslání - 130,00 Kč

4. Balík na poštu - ČR - do druhého dne od odeslání - 120,00 Kč

5. In Time - SLOVENSKO do 1 kg- přepravní služba - 140,00 Kč

6. In Time - SLOVENSKO nad 1 kg- přepravní služba - 180,00 Kč

7. Poštovné zdarma - doporučený balík nebo In Time

Tento typ dopravy vám bude nabídnut pouze v případě akcí nebo dosažení částky na kterou se vztahuje poštovné zdarma. Zvolit dopravu zdarma si musí zákazník při kompletaci objednávky - neprobíhá automaticky a to z toho důvodu, že ne každý zákazník preferuje dopravu zdarma a i tak si může zvolit svoji preferovanou dopravu.

9. Osobní odběr (sklad eshopu)

 

Způsoby platby:

1. Platba dobírkou ČR - 25,00 Kč

2. Platba dobírkou SR - 35,00 Kč

3. Platetbí brána The Pay - 0 Kč  (platba je připsána ihned - výhoda okamžité expedice)

4. Platba převodem (std. platba na učet KB) - 0 Kč

5. Převodem na Euro účet - SLOVENSKO (žádný bankovní poplatek) - 0 Kč

6. Hotově - sklad eshopu - 0 Kč

Platba převodem - odeslání proběhne až po připsání částky na náš účet nebo zaslání  potvrzení o provedení platby na náš účet.

Podrobnější informace o platbě a dopravě na Slovensko získáte v záložce Slovensko.

Možno řešit i jiné atypické případy na našem kontaktním emailu  jxservo@seznam.cz

 

Reklamace a pozáruční servis

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit našemu eshopu. Za vady vzniklé během dopravy neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na: vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku (u RC komponentů je velmi důležité v jaké kombinaci danný produkt použijete), nesprávným skladováním. Např. baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním. Není proto možné například reklamovat baterii po několikaměsíčním užívání proto, že má nižší než původní kapacitu nebo napětí.

(Pozor na rozdíl v pojmech „záruční doba“ a „životnost“. U baterií ale třeba i žárovek a jiných věcí je nutno tyto pojmy rozlišovat. Životnost výrobku může být kratší, ale i delší než záruční doba. Záleží především používání výrobku.

Zboží bude přijato za těchto podmínek: ke každé reklamaci musí být připojen REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, zákazník musí odeslat zboží spolu s rekl. formulářem a kopií faktury nebo útržkem dobírkové částky. Zboží musí být vráceno v původním obalu. Reklamační formulář ke stažení zde

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží  eshopem.

V případě reklamace zboží nás předem informujte - viz. kontakty.

Odesílací adresa pro reklamované zboží:

Vítězslav Bureš

Rychnov na Moravě 122

569 34

________________________________________________________________________________________

Zajišťujeme pozáruční servis.

Pokud máte zařízení, které chcete opravit:

1. pošlete nám email o jaký problém a zařízení se jedná

2. po potvrzení opravy nám zařízení zašlete na adresu:

Vítězslav Bureš

Rychnov na Moravě 122

569 34

Rychnov na Moravě

 

3. po zjištění příčiny závady vás budeme informovat co je potřeba vyměnit, opravit,...

a vy se rozhodnete zda budete chtít opravu realizovat.

4. po opravě a odzkoušení vám zašleme zařízení zpět